Коли Джон Траволта був 5-річним, його батьки дозволили йому подивитись фільм Федерико Фелліні «Дорога». «Коли я побачив [героїню] Джульєтти Мазини в цьому фільм, то це розбило моє серце», – згадував він у середу, коли брав участь у майстер-класі в рамках Каннського кінофестивалю. «Я спитав у батька, «Чому вона [героїня] померла?», а він відповів, що «вона померла від розбитого серця»».

Фільм «Месники: Війна нескінченності» студії Marvel вийшов на екрани 27 квітня 2018 року, зібравши з того часу у світі 1 мільярд 227 мільйонів доларів. Тим часом, сам Marvel вже зазначив, що ці «Месники» знаменують кінець епохи кінематографічної всесвіту Marvel. Очікується, що завершальна четверта частина «Месників» 2019 року стане кінцем месників, яких ми знаємо. Багато хто з акторів кінематографічного всесвіту планують вийти на пенсію (як актор Кріс Еванс, який грає капітана Америку), а з іншими закінчується контракт.

Якщо завершення історії «Війни нескінченності» також обриває історію месників (на цей час, принаймні), то фани можуть бути впевнені, що Marvel має чіткий план щодо подальших дій. У цей понеділок Боб Іґер, генеральний директор Disney, заявив, що «нова франшиза після месників» прийде найближчими роками. Але хто може замінити команду месників як наймогутніших героїв Землі? Нижче наведено декілька команд-кандидатів, які, як і месники, мають за своє першоджерело комікси Marvel.

Рішення Нетфліксу не брати участь у Каннському кінофестивалі підкресляє напругу між кінотеатрами та компаніями онлайн-трансляції кіно, яка стосується того, як дивитимуться фільми у майбутньому.
Минулого року кінофестиваль надав доволі прохолодний прийом Нетфліксу, адже аудиторія негативно шипіла на логотип даної компанії перед показом фільмів "Окча" та "Історії сім'ї Майровіц". Фільми, втім, виявилися надзвичайно успішними, чому і символізують загрозу сучасній індустрії кінотеатрів.

Очікуване продовження мега-доїльної корови диснеївського Marvel’у «Месники: Війна нескінченності» отримало дату релізу в Китаї – в країні, яка, скоріше за все, буде другим після США найбільшим ринком для фільму. Фільм, знятий Джо та Ентоні Русо, зображує майже весь пантеон всесвіту Marvel і має вийти в Піднебесній 11 травня, через два тижні після дебюту в Північній Америці 27 квітня.

Після різкої перебудови влади, в результаті якої нинішній президент Китаю Сі Цзіньпін отримав можливість бути президентом довічно, Китай може поставити медіа в пряму залежність від Комуністичної Партії. Таку пропозицію було висунуто для обговорення і прийняття Всекитайським зборам народних представників (найвищий законодавчий орган Китаю) у вівторок, 13 березня. Згідно з пропозицією, Державна адміністрація в сфері преси й публікацій, радіо, кіно та телебачення (SAPPRFT) має бути ліквідованою та заміненою новим регулюючим органом, який буде працювати під прямим контролем Державної ради КНР (китайський уряд).

Церемонія нагородження пройшла декілька днів тому, тож вже не для кого не є таємницею, хто за що взяв нагороду. Проте гідними уваги є не лише ті фільми, які виграли, але й ті, які були удостоєні номінації. Так, у цій статті ми спробуємо звернути увагу на ті чудові фільми 2017 року, які не отримали нагороди Кіноададемії.

Цьогорічна церемонія пройшла без особливих сюрпризів. Головні призери були достатньо передбачуваними, та й помилок, які ми бачили минулого року, сьогодні зранку не було.
Окремо варто подякувати телеканалу "Україна" за пряму трансляцію, ведучим, а також гарним синхронним перекладачам церемонії, які знаються не лише на мові, але і на кіноіндустрії.
Щодо самої церемонії, то особливу увагу було приділено проблемам толерантності у суспільстві, а також рівності представників різних категорій населення. Так, декілька людей, що виходили на сцену, говорили про важливість подолання нерівності, про заохочення толерантного ставлення до гомосексуалів. До речі, говорили, що за традицією оголошувати номінантів на найкращу жіночу роль мав актор, який переміг минулого року у номінації для чоловіків, але через звинувачення у сексуальних домаганнях Кейсі Аффлек на сцену не вийшов.

Анонс нового фільму Квентина Тарантино «Колись в Голівуді» про пік руху гіпі в 1969 з Бредом Пітом та Леонардо ДиКаприо в головних ролях збігся з нинішнім піком руху проти сексуальних домагань на робочому місці #MeToo.

Як відомо, в жовтні 2017 року видання The New York Times та The New Yorker оприлюднили від імені різних актрис десятки звинувачень в сексуальних домаганнях  проти тоді головного кінопродюсера Голівуду Вайнстина. Після того за ефектом доміно (деякі назвали це Вайнстинівським ефектом) публічно були звинувачені в домаганнях на робочому місті навіть не лише представники кіноіндустрії, але й такі інші медійні постаті як журналісти, письменники, політики тощо. Ця хвиля зачепила й Тарантино.